19 Şubat 2011 Cumartesi

Elif Cığızoğlu - Inside my Window



Elif Cığızoğlu 4 yıldan sonra ilk defilesini gerçekleştirdi.Gerçi kendisi bu bir defile değil deneme diyor ve bu beni daha da heycanlandırıyor.Elif Cığızoğlunun denemesi böyle ise defilesini en kısa zamanda görmek isterim.Ankara'da yaşadığımdan defileyi izleme fırsatı bulamadım fakat görsellere ulaştım ve sizler için paylaşıyorum.Kıyafetlerde açılan oval pencereler defileye de adını vermiş : “Inside my Window” .
Tasarımlarında orgnaik kumaşlar kullanan Cığızoğlu tüm kumaşları yurtdışından temin etmiş.Koleksiyona ve diğer tasarımlarına bakıldığında özellikle dikkat çeken yön formların kullanılması.
Renklere,kesimlere ve özellikle biraraya getirilen farklı kumaşlara ayrı ayrı hayran kaldım.Kesinlikle İFW'de yer almasını ve izlemeyi çok isterim.












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder